Reklam - den goda kraften / av Lars A. Boisen
Material type: TextPublication details: Stockholm Ekerlid 2003 tr. 2010Description: 309 s. illISBN:- 91-89617-62-2
- 978-91-89617-62-9
- 978-91-7092-132-2
- 91-7092-132-6
- 659
- Qbm
Item type | Current library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Almedalsbiblioteket | Vuxen | Qbm | Available | 89015802677 | ||||
Bok | Hemse bibliotek | Vuxen | Foliant | Qbm | Available | 89015803361 |
Total holds: 0
Författaren, copywrighter med lång erfarenhet från reklamvärlden, skriver om svenska reklamkampanjer från början av 60-talet till idag. Om hur kampanjerna vuxit fram, vilka processer de satt igång, hur människor, företag o hela samhället reagerat.