Reklam och hälsa : levnadsideal, skönhet och hälsa i den svenska reklamens historia / red.: Roger Qvarsell & Ulrika Torell
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 978-91-7203-635-2
- 91-7203-635-4
- Qbm:kc.5
- V:kc.5
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Almedalsbiblioteket | Vuxen | Qbm (Browse shelf(Opens below)) | Available | 90010059319 |
Total holds: 0
Browsing Almedalsbiblioteket shelves, Collection: Vuxen Close shelf browser (Hides shelf browser)
Författarna, akademiker verksamma vid Linköpings universitet, diskuterar här reklamen och dess koppling till hälsa, från förra sekelskiftet till i dag. Tesen att det reklamen säljer är just skönhet, hälsa och välbefinnande drivs.