Syndetics cover image
Image from Syndetics

Sociala? Medier? : en antologi om en ny tid / Michael Nilsson (red.) och 35 andra sociala medieskribenter

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Malmö Manifesto 2011Description: 215 sISBN:
  • 978-91-978895-1-3
Subject(s): DDC classification:
  • 302.231 22/swe
Other classification:
  • Bv
Contents:
"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Bok Almedalsbiblioteket Vuxen Bv Available 80045104476
Total holds: 0

"Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet / Anders Printz om passionen som ledstjärna / Andreas Ekström om svenskarna på Google / Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter / Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook / Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare / Claes Foxérus om ägandet i sociala medier / Daniel Persson om det interaktiva visitkortet / Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn / Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker / Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media / Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. / Jan Isaksson om sociala medier i Kina / Jenny Chiem om lockelsen i det privata / Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept / Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning / Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken / Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet / Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi / Malin Sundström om varför unga använder Facebook / Mathias Klang om sociala medier och staten / Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem / Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet / Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal / Petra Lundin om Media Of Your Own? / Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet"

Indexeringslänk

Powered by Koha