No logo : no space, no choice, no jobs, no logo : märkena, marknaden, motståndet / Naomi Klein ; översättning: Lillemor Ganuza Jonsson & Tor Wennerberg ; [fackgranskning: Erik Gribbe och Joacim Andersson]
Material type: TextLanguage: Swedish Original language: English Publication details: Stockholm Ordfront 2002 tr. 2015Edition: [Pocketutg.]Description: 601 s. illISBN:- 91-7324-913-0
- 978-91-7324-913-3
- 978-91-7037-887-4
- 91-7037-887-8
- No logo engelska
- 338.88 23/swe
- Oabkba
- Qbm
- Qbl
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Gråbobiblioteket | Vuxen | Oab | Available | 50789820026 |
Total holds: 0
Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken och hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets och antiglobaliseringsrörelsen.